all

RANKING OPOWIEMCI 2020

By Małgorzata Mikos - 18.11.20

 


  Zapewne słyszeliście o #rankingopowiemci organizowanym przez Beatę @opowiem_ci . Ranking ten ma na celu wyróżnić osoby i blogi, które regularnie tworzą publikacje o literaturze i które wspierają i promują kulturę. Jest to wspaniała inicjatywa, dzięki której można okazać wsparcie i docenić tych, którzy są częścią literackiego świata i swoją pracą sprawiają, że ten świat jest jeszcze piękniejszy.

  Sama zostałam nominowana do tego rankingu w kategorii „Twórca publikujący na Instagramie”, co jest ogromnym zaszczytem. Jest mi niezmiernie miło, że cenicie to, co robię. Dziękuję, że jesteście. Będzie mi miło, jeśli oddacie na mnie głos, ale jeszcze milej mi będzie, jeśli oddacie głos na kogoś, kogo podziwiacie za to, co robi. Zerknijcie na listy nominowanych w aż 9 kategoriach i wesprzyjcie tych, których pracę cenicie najbardziej. Doceńcie ich i oddajcie głos. Wspierajmy się i doceniajmy wzajemnie! 

  Ranking Okołoczytelniczy znajdziecie pod https://www.opowiemci.com/ranking .

  Głosować można do końca roku, a wyniki głosowania zostaną ogłoszone w styczniu 2021.  

 

A na Instagramie znajdziecie mnie pod https://www.instagram.com/malgorzata_mikos .




  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze